Tuesday, November 16, 2010

慢慢等慢慢等。。。等到可以relax的时候了^^

"我会慢慢等慢慢等慢慢等慢慢等慢慢等
等上线的铃声
慢慢等
等到我都睡着了
耐心等只为了心动那一刻"

oem711 is totally addicted to this song....
duno why...

for 2day i will change the lyrics to>>>>

"我会慢慢等慢慢等慢慢等慢慢等慢慢等
等 final 完时候
慢慢等
等到我都睡着了
耐心等只为了relax的那一刻"

final exam for this sem is coming to an end
22nov is my sem break officially ...

要找我出去随时奉陪啊~~~~
^^
oem711 wana continue煲剧了~~~~
tomorrow only update
chaos~~~~



signing off with a relax mind^^
oem711

1 comment:

  1. 慢慢等!!!
    我們都喜歡!!!
    不錯
    耐心等只为了relax的那一刻

    ReplyDelete